maandag 5 april 2010

Tuintje


Mager resultaat, het is nog niet warm genoeg



HS´zus R. was zo aardig ons naar tuincentrum osdorp te rijden. De eigenaar moet zeker miljardair zijn. Wat een business. Het viel ons op dat er niemand onder de 50 jaar aanwezig was. Allemaal grijze gepensioneerde koppen achter winkelwagentjes. Mijn charmante assistente is boven de 60 maar ziet er fantastisch uit. De Streepjes kunnen alles eten maar behouden daarbij een slank figuur. R. heeft ook jaloersmakende energie. Ik was voor het eerst bij haar op bezoek in haar huis in Sloten. Ze woont aan het water en kijkt uit op een landschap met knotwilgen. Haar tuin is mooi bestraat met klinkers. Ik vertelde R. over Harko die 3500 euro vraagt voor het herbetegelen van mijn tuin. Belachelijk, zei ze, dan doe ik het zelf wel. Ik ben bang dat ik me heb laten naaien door die Harko. Ik wil ook van die leuke klinkertjes in mijn tuin. Dus ga ik maar op zoek naar een werkeloze stratenmaker die betaalbaar is.


Het weer was de afgelopen dagen om te huilen. Mijn terras heb ik vol gezet met voorjaarsplantjes. Ze zijn bijna verzopen. En mijn kruidenplantjes willen ook maar niet echt opkomen. Een paar dagen zon zou ze goed doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten