zaterdag 20 maart 2010

Planten gezocht

zitje voor warme zomeravonden



Er woont een eendenpaar in de vijver


Harko bood zij diensten aan om nog meer in de tuin op te ruimen. Hij wilde eigenlijk alles slopen. Ik weet niet wat dat is met mij, soms kan ik niet helder denken. Dus had ik opdracht gegeven het een en ander te verwijderen. Twee dagen later dacht ik, toch zonde, ik kan hem beter bellen en de aktie een halt toeroepen. Maar het was al te laat, hij was met 4 man bezig geweest struiken en bomen om te hakken en af te voeren. Op de kale plekken had hij aarde gestort. Een voordeel is wel dat ik nu aan de zijkant een zitje heb waar de zon om zo´n uur of 5 ´smiddags schijnt tot het donker wordt. Het nadeel is dat de tuin nu nog groter is en kaal en onkruid zijn kans grijpt. Rechts maak ik een moestuintje met de hulp van ex-collega Jac en de rest moet ik ook beplanten met wat leuks.
Ik wil niet net als vorig jaar alleen maar de tegels onkruid vrij maken dus wil ik de tegels opnieuw laten leggen met folie eronder tegen ongewenste plantengroei. Harko kende een mannetje, een echte stratenmaker die de 100 vierkante meter voor 3500 euro onder handen wil nemen. Ik heb gezegd dat ik daar nog een nachtje over moet slapen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten