zaterdag 13 maart 2010

Werkhoekje



Wat zijn dit voor vogels?
Om zo min mogelijk obstakels in mijn huis te hebben, wilde ik een transparant hoekbureautje aanschaffen. Ik zag er 1 in een meubelzaak op de Ceintuurbaan. Het werd die middag nog bezorgd. Eigenlijk hoort er ook nog een glazen hoek bij maar dan nam het geheel te veel ruimte in en blokkeerde het de deur naar het terras. Bij de Ikea vond ik het rode, elegante damesbureaustoeltje waarvan de poten precies bij het bureau passen. Lampje erbij, klaar is kees. Van Doris kreeg ik opkweekdoosjes en zaadjes die nu voor het raam staan te ontkiemen. Ik heb Harko opdracht gegeven nog wat rommel uit mijn tuin te verwijderen. Een vriendje van hem zal het pad opnieuw betegelen en zijn neefje doet mijn werkbeurten (mondje dicht). Ik ga naar de fysiotherapeut omdat ik nog steeds last heb van een tenniselleboog en een voetbalknie. ik wil dit jaar op z´n minst tomaten verbouwen. Onderweg naar de tuin zag ik twee voor mij onbekende vogels. Tot zover zaterdag 13 maart 2010




1 opmerking:

  1. 1. Volgens mij zijn dit gewone Nijlganzen, ik heb het niet opgezocht.
    2. Tomaten kweek ik sinds enige tijd door de zaadjes uit de lekkerste tomaten te halen en in de grond te stoppen. Kost niks, resultaat enorm. Ik ben nu met coeur de boeuf bezig, supertomaten, wil je daar een paar plantjes van?
    Roma-kerstomaat van de markt:
    http://www.fransezaken.nl/plaatjes/2010/06augmarkttomaat.jpg
    Trostomaat van de Dirk:
    http://www.fransezaken.nl/plaatjes/2010/28juldirktomaat.jpg

    BeantwoordenVerwijderen