vrijdag 9 oktober 2015

Termen


Het woord racisme valt regelmatig als het over vluchtelingen gaat. Terwijl de mensen die bedenkingen hebben bij het opvangen van grote groepen asielzoekers niets tegen buitenlanders hebben. Maar wel tegen de import van de islam uit het Midden-Oosten. Democratie is daar nu eenmaal niet populair, vrouwen zijn tweederang burgers enzovoorts. Met de kennis van nu weten we hoe stroef de integratie verloopt onder moslims. Zelfs jongens van Marokkaanse afkomst die hier nota bene geboren zijn, zien Nederlandse vrouwen als slettebakken die erom vragen uitgescholden te worden voor hoer. Als je dan antwoordt met: Ga je moeder neuken, moet je wel heel hard kunnen rennen. Je bent toch wel heel dom als je geen vraagtekens bij de huidige vluchtelingensituatie zet.en je bent nog dommer als je denkt dat Wilders die problemen zal oplossen. Van de andere politieke partijen hoeven we ook niets te verwachten; het gaat hen alleen om zetels. Rare tijden.

1 opmerking:

  1. Het zijn tijden waarin ik mij afvraag "Hoe zouden mijn ouders deze tijd gevonden hebben?" Die hebben meer meegemaakt en de oorlog die er op volgde aan den lijve ondervonden. Als Wilders werkelijk een meerderheid krijgt, ga ik dan in het "Verzet"? of vertrek ik ook naar Australiƫ?.

    BeantwoordenVerwijderen