woensdag 26 februari 2014

Hondje V


Vrijdag ga ik naar Venray om de pup op te halen. Het is een teefje. Het asiel ligt ergens in the middle of nowhere. Vanaf het station is het nog 4 kilometer, er rijdt geen bus. De asielhouder bood aan me op te halen bij station Venray. Ik hoop niet dat het een serieverkrachter is. Afkloppen. HS wil er niets mee te maken hebben wat wel jammer is, want er is niets leukers dan gedeelde vreugde. Ik had gehoopt dat Henk me zou vergezellen. Een dergelijke onderneming delen met hem, levert meestal krankzinnige verhalen op. Hij moet, op zijn verjaardag, werken. Misschien dat Hans M meewil. Hij is een hondenkenner en zie hem ook wel als peetvader van de kleine. Stel dat mij iets overkomt. Morgen spullen in slaan voor de pup en bidden dat Bob en Hans vriendjes zullen worden met Amorita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten