vrijdag 28 februari 2014

En wij noemen haar: Blanche Devereaux

Afgelopen nacht wist ik het: Blanche Devereaux

Vandaag ben ik op en neer gereisd naar Venray. De aardige asielhouder bleek helemaal geen serieverkrachter maar een beminnelijk mens. Hij haalde me op en bracht me weer terug naar het station. Blanche en nog vele andere mix-chihuahua's waren bevrijd uit een flat waar één of andere idioot een fokkerij was begonnen. Blanche's moeder heeft nog één puppy over. Blanche is de kleinste maar een pittig dametje. In de trein viel ze in slaap, in Utrecht was ze opeens klaarwakker en wilde uit de tas en in mijn nek liggen. De hele coupé zei: 'Aaaahhh.'  Bob begrijpt niet met welk dier hij te maken heeft. Hij is alleen nieuwsgierig maar blaast niet.
Blanche stinkt nog wel naar het asiel. Misschien helpen een paar druppels Chanel 5.
Ik zette haar buiten in het gras, ik geloof niet dat ze begreep wat de bedoeling was. Ze vindt het niet leuk alleen gelaten te worden en jammert als een baby. Nu doet ze een dutje en daarna gaan we het buiten nog een keer proberen. Om het uur is dat nodig, volgens de deskundigen. Ook 's nachts.
Wist je dat chihuahua's wel 20 jaar kunnen worden.

Stil zijn, Blanche doet haar middagdutje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten