dinsdag 29 juni 2010

Jong en mooi

Deze man komt niet in het verhaal voor

Ik heb geen vaste werkplek en zat gisteren gevangen in een Bermudadriehoek van collega´s die maar 1 gespreksonderwerp kennen. Nee, niet voetbal of auto´s. Mooie, jonge vrouwen. Af en toe zeiden ze iets grofs en draaiden ze zich naar mij: ´Sorry hoor, mannenpraat.´
Ze zijn geen gefrustreerde vrijgezellen. Integendeel, ze boffen met hun vrouwen.
Ik weet ook wel hoe de natuur in elkaar zit. Mannen moeten hun zaad over zoveel mogelijk jonge, mooie vrouwen verdelen. Terwijl vrouwen gericht zijn op goede genen voor hun kinderen. De jongens hadden het over ene Sophia, de nieuwe medewerkster van de boekhandel om de hoek. Elke dag lopen ze even langs om een glimp van deze kleine, kokette Katinka op te vangen.
Gisteren liep ik uit nieuwsgierigheid mee, ik wilde die veelbesproken Sophia ook weleens zien.
Ik heb dat eens eerder aan de hand gehad. Een vorige relatie had een nieuwe vriendin, een soort trofee want ze was supermooi en superintelligent, volgens hem. Ik moest toch echt eens kennismaken. Toen ik oog in oog met haar stond was mijn eerste indruk: Thea van Theo.
Sophia bleek een vrouw van 1.85 met slome kleren en een lijzige uitstraling. Maar, dat moet gezegd, onder haar truitje staken wel 2 forse, pronte tieten.

1 opmerking: