maandag 17 oktober 2011

Terras

De koopwoningen werden geleverd met een terras


´Ik weet niet hoe lang we hier nog kunnen wonen´, zei HS gisteren,´ want het geld raakt op.´ Gelukkig maar want ik had even niets om over te piekeren. Uit een persoonlijkheidstest kwam naar voren dat ik mij overmatig zorgen maak over dingen die nooit gebeuren. Het is een kwestie van defragmenteren en reprogrammeren of zoiets. Jezelf nieuwe denkpatronen aanleren zoals: ´Waarom zou ik me druk maken, misschien ben ik morgen wel dood.´
Het goede nieuws is dat we een terras krijgen deze week. Eigen Haard had moeite huurders te vinden voor de waterwoningen en bood nieuwe gegadigden een terras aan. En hoe zit het met ons, de pioniers? Die hadden pech. De buurman is van boosheid verhuisd. Maar vorige week kregen we bericht dat Arkenbouw een terrasje komt aanleggen met een wenteltrapje vanuit de keuken. Bob kan niet wachten.

Ik krijg ontzettend veel zin om een reisje naar Madeira te boeken. HS wil naar Egypte. Ook goed voor mij, daar kan ik in de Nile leven. LOL.
Er lag gisteren een briefje in de bus van de buren. Zij hebben twee duikers ingehuurd om spullen op te vissen die in het water zijn gevallen. Wat zijn die mensen in godsnaam allemaal kwijtgeraakt?, vroeg ik mij af. HS is bevriend geraakt met een reuzevis die altijd mee-eet als Hs de eendjes voert.

1 opmerking:

  1. Hi Hettie,

    Eigenlijk moet ik boodschappen doen, maar zit op kantoor achter m'n computer te gniffelen om jouw blogs. Ok, ik ga al, morgen lees ik verder,

    liefs, Frieda

    BeantwoordenVerwijderen