donderdag 8 mei 2014

Logees


Even een kort verslagje op de IPad. Foto's volgen. Giulietta en Samuel logeren bij ons. Gisteren regende het de hele dag dus ik stelde voor een fimpje te kijken. ' Wat vinden jullie van Bad Grandpa, dat lijkt me wel om te lachen.' ' Wat is dat, een badgrandpa?', vroeg Sam. Dat is een opa die allerlei dingen doet die je niet verwacht van zo'n oude man. Oke. Ik had het kunnen weten, de film is van de jongens van Jack-Ass. Figuren die hun penis boven de bek van een krokodil laten bungelen. Het begon al goed. Grandpa zat in de wachtkamer van het ziekenhuis vieze boekjes te lezen. De dokter vertelt hem hem dat zijn vrouw is overleden. Opa blij en huppelt naar huis. Onderweg komt hij langs een frisdrank automaat waar hij zijn penis insteekt. Die hij er niet meer uitkrijgt. 'Zullen we een ander filmpje uitzoeken?', vroeg ik. Ja graag, zeiden de logees. Ze gaven de voorkeur aan Meester Kees. En later de Chipmunks, een rolprent over zes eekhoorns met versnelde stemmetjes. In ieder geval beter dan het Songfestival en Bad Grandpa. Elke keer als we een oudere man zien, zeg ik tegen Sam: ' Daar heb je Bad Grandpa.' Lachen. Vandaag nemen we de veerboot naar het Muiderslot waar we ridderharnassen gaan bekijken. Spannend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten