woensdag 15 juni 2016

Zelfbeheersing

Het ging net zo goed op Facebook. Ik liet alle lulkoek langs me heen gaan. Het zal wel. Tot die schietpartij in Orlando. Over guncontrole en homo's. De bekende: Guns don't kill people, people kill people. Geef iedereen een machinegeweer zodat je je kunt verdedigen. Achterlijke diarree.
Het recht op zelfverdediging en het recht een wapen te bezitten, kan ik begrijpen. Daarmee wordt een jachtgeweer bedoeld en niet een automatisch wapen.

En dan dat figuur in Frankrijk. Hij was bekend bij de politie. Hij ronselde jongeren voor de jihad. Dat is dus niet strafbaar. Hij werd afgeluisterd maar hij had het alleen over het bezorgen van sandwiches, vermeldde de politie. Da's codetaal voor het vermoorden van 2 mensen, sukkels. Iedere IS-sympathisant preventief verwijderen uit de maatschappij, geen toegang tot internet, verplichte lessen in geschiedenis en maatschappijleer en de mogelijkheid een vak te leren. Menselijke omstandigheden, desnoods sluit je ze op in een pretpark.

Zie je, laat ik me toch weer meeslepen.

In Almere durven de buschauffeurs niet meer in de Marokkaanse wijk te rijden. Ze worden met stenen bekogeld. Ach ja, die jongens identificeren zich nu eenmaal met de Palestijnen. Oplossing: niet het tuig oppakken maar de bushalte verwijderen. Slap polderzooitje.


Ik ga liever met apen om dan met mensen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten