dinsdag 21 maart 2017

Gemeentebelastingen


Dit is de enige babyfoto van mij. Een zorgeloze tijd


Wat is dat toch een ergernis en frustratie, de administratie. Beroep aantekenen tegen belachelijke belastingaanslagen. Ik haat het. Ik had een leuk bedragje van de armoedebestrijding gekregen. Pal daarop werd mijn bezwaar tegen een belastingaanslag afgewezen omdat ik vermogen zou hebben. Namelijk 545 euro. Terwijl je toch wat geld opzij moet leggen voor onvoorziene omstandigheden? Er gaat altijd wel een apparaat kapot. Reizen naar familie buiten de stad, geld voor een cadeautje, die speling heb ik niet meer.
Begrijp me goed, ik ben blij met alles dat ik heb. Maar waarom laat de belasting mensen met een laag inkomen niet met rust? Ik raak er zo opgefokt van.
Ik ga het voorleggen aan de ombudspersoon.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten