zondag 13 november 2011

Raden maar

Eddie Floyd. Welke artiesten zingen: Eddie Floyd wrote the song?

Ik had dan wel digitale tv en radio aangeschaft maar had de mogelijkheden, tot voor kort, nauwelijks onderzocht. Ik weet nu eindelijk hoe ik tv-programma.s moet opnemen, ook die van volgende week. Het grote voordeel is dat je, als je bijvoorbeeld naar een documentaire kijkt, de hinderlijke reclames door kunt spoelen. Van mij mogen ze de Nederlandse commerciĆ«le zenders opdoeken. Zelden is er wat te zien en als er een goede film getoond wordt zijn de reclames zo talrijk dat je de draad van het verhaal kwijt raakt. Ik dacht eerst dat Amerikaanse televisie het ergst was qua commercials maar ik heb het geturfd. De reclames op RTL en consorten onderbreken de programma´s net als in de States om de 7 minuten.

Het prettige van het digitale systeem is de grote hoeveelheid radiozenders. Voor elk wat wils, jazz, pop, rock, klassiek. Ik luister nu naar een zender die uitsluitend oude soul draait. Als extraatje wordt er onder in beeld vermeld wie de artiest is, van welk album het komt en door wie het geschreven is. Zo hoef je niet de hele nacht te malen: welke zanger zong ook alweer Knock on Wood? Eddie Floyd natuurlijk.
Ook muziek van Michael Jackson voordat hij de King of Pop werd en nog soul had.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten