vrijdag 20 januari 2017

Nieuwe soap




The Bold and The Beautiful, ik trek het niet meer. Nu wil Ridge toch weer met Brooke. En Eric is tegen de wil in van de ganse familie getrouwd met een crimineel. Ik haak een jaartje af.
Bovendien begint vanavond de nieuwe soap "Trump".  De aanloop was al veelbelovend. Geen artiest of couturier wil zich associeren met deze omhoog gevallen familie. Ze hebben uiteindelijk een 16-jarig grietje gevonden dat het volkslied zal zingen. Ze is een deelneemster van America's got talent en interesseert zich niet voor politiek. En dan die bijrollen. Ben Carson, minister van huisvesting is zwart en hersenchirurg, maar je merkt er niets van. Briljant.

Ik ga Donald's voorbeeld volgen en hier een slaatje uitslaan. Ik ga een Trump dagboek bijhouden en daar heel rijk van worden. Geen gezeik, iedereen rijk.

Ik vind het wel zielig voor dat zoontje, Baron. Autistisch zijn in een familie met een grote bek is een nachtmerrie. Dat autisme is uiteraard veroorzaakt door de vaccinaties die hij als baby heeft gekregen. Verder bestaat de aarde pas 3000 jaar en de opwarming ervan is een uitvinding van de rooie rakkers.

Ik zou zeggen: plaats 100 camera's in Het Witte Huis. En dan lekker bingewatchen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten