woensdag 30 april 2014

Het gaat de goede kant op

De Vliegende Kompjoeterhulp is langs geweest en heeft het apparaat gerepareerd. Hans zei: 'Je kunt toch best op die laptop werken. Je hebt internet.' Ja, ik kan ook op een fiets met houten banden gaan rijden. Geen enkel programma werkte meer. En nu draait hij als een tierelier.
Blanche is praktisch zindelijk (afkloppen). Ik loop me wel de benen uit het lijf en moet de kinderen van me afslaan. Tegelijkertijd laat ik een spoor van gelukkige mensen achter me. Iedereen wordt vrolijk als ze Blanche zien. Ze heeft geen enkel kritisch vermogen en begroet elke voorbijganger als een vriend die ze 20 jaar niet gezien heeft. Ik las dat chihuahua's wel 20 jaar kunnen worden. Ben ik dadelijk 84 loop ik met een heel oud hondje.

Bob komt Blanche steeds vaker opzoeken dus we kunnen constateren dat alles de goede kant uitgaat.


Madame geniet van een zwoele lentemiddag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten