zondag 23 maart 2014

Blanche en Lulu


Nee, dat mag dus niet

Blanche is van de trap gekukeld. Bob zat op de tafel en zij stelt zich tegenwoordig onderdanig op door plat op haar buik te gaan liggen. Bob gaf geen sjoege. Ik denk dat ze hem daarna, achteruitlopend, probeerde uit te dagen en zo in het trapgat viel. Gelukkig zijn die kleintjes nog heel elastisch. HS raapte haar op van de onderste trede waar ze enigszins versuft lag. Twee minuten later huppelde ze alweer vrolijk rond.

Raad eens wie Blanche en ik vanmiddag op het uitlaatveldje tegenkwamen? Lulu! Ze waggelde naar ons toe, stak toen over, liep naar steiger A en vloog weg. Wij wonen op steiger B en hebben uitzicht op steiger A. Ik heb nog niet kunnen ontdekken of ze al een plantenbak heeft uitgezocht. Vanochtend zat wel één van haar dochters op ons terras te zoeken naar een geschikte broedplek. Zou ik niet doen bij een huis met een kat. Bij het volgende uitje neem ik mijn camera mee.

Blanche wil naar buiten



Geen opmerkingen:

Een reactie posten