zondag 9 maart 2014

Een avontuurlijke dag

Ja, ook HS is gevallen voor de charmes van Blanche. #Anotheronebitesthedust

Het was een avontuurlijke dag voor Blanche. Vanochtend ontmoette ze een reusachtige hond die voorzichtig aan haar snuffelde. Ze stelde zich gelijk onderdanig op zoals dat hoort in de hondenwereld. Daarna wilde ze met hem spelen. Ze wil met iedereen spelen. Met HS en Bob. Vervolgens heeft ze kennis gemaakt met alle buren die bijna te jong zijn om The Golden Girls te kennen. Hun peuters, gekleed in zwemvestjes, racen op hun driewielertjes over de steiger. Eén had een fietsmandje waarin ik Blanche zette. Het jongetje reed enkele rondjes tot hilariteit van de volwassenen. Op het grasveldje stroomden de kinderen toe. 'Mag ik hem vasthouden, O wat is ze lief en zacht.' Toen ik terug naar huis liep kwam het kleine fietsertje me tegemoet. Ik zette Blanche in zijn mandje en hij bracht haar keurig naar de voordeur. 'Morgen weer', zei hij. Uiteraard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten