zondag 12 april 2015

Dierenleed


Ik zag op het internet veel betere kappen. Meer donuts zodat de dieren nog kunnen zien.

Bob valt zijn staart steeds grommend aan en bijt erin alsof het een vreemd object is. Er zat gisteren niets anders op dan die kap weer om te doen. Hij probeerde alles om van het ding af te geraken en liep als een dronkenman tegen muren en meubilair. Vannacht had hij zijn kop ergens tussen gewrongen en net zo lang getrokken en geduwd tot de kap op de grond lag. Daarna viel hij schreeuwend zijn staart aan. Ik werd er wakker van. Kap weer om zijn nek gedaan en rustig toegesproken. Uiteindelijk viel hij in slaap.

Vanochtend dacht ik, als Bob weer beter is moet ik er echt een weekje uit met Blanche. Gewoon ergens in Nederland. Ik googlede: goedkope vakanties in eigen land. Die bestaan inderdaad. Je verblijft dan wel in een tent en moet zelf handdoeken en beddengoed meeslepen. Dan kan ik net zo goed een tent in het Diemerpark opzetten.

Geld maakt niet gelukkig maar je kunt met geld wel geluk kopen. Bijvoorbeeld een weekje in een chique hotel met roomservice.


Dit ondeugende hondje graaft in plantenpotten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten